Ha már vásároltál nálunk valamilyen elektromos fűtés terméket, kérlek ezen a linken írd meg véleményed, tapasztalatod. Születtek már vélemények az elektromos padlófűtésről illetve az infrapanelekről is, azonban mi azt szeretnék, ha minél több visszajelzést kapnánk az összes termékünkkel kapcsolatban. Ez azoknak is érdekes lehet, akik már vásároltak tőlünk, ám ha most szeretnél a vevőnk lenni, akkor mindenképpen olvasd el korábbi ügyfeleink tapasztalatait.
Az alábbi kérdések minden érdeklődőnket izgatja, ezért létrehoztuk ezt az oldalt, ahol korábbi vevőink leírhatják tapasztalatikat, véleményüket:
- Hogyan történik az elektromos fűtés megvásárlása?
- Hogyan kapom meg a megrendelt árut?
- Mi lesz 4-5 év múlva?
- Mit tehetek, ha valami mégsem tetszett?
Összegezve: hogyan dolgozunk mi a te elégedettségedért?
A hozzánk bármely formában beérkező érdeklődést regisztráljuk a CRM – vevőnyilvántartó – rendszerünkben, így évekre visszamenőleg is ellenőrizhető minden levelezés, kiadott ajánlat, ismertető, telefonos kontaktus, ami a vásárlást megelőzte.
A fenti munkarend, teljes mértékben a vevőink jogosan elvárt igénye, és biztonságos kiszolgálása érdekében lett kialakítva.
Az esetleges reklamációk kezelése cégünknél
A munkatársak fel vannak hatalmazva a reklamációk kezelésének következő lehetséges módjaira: termékcsere, termékpótlás, termék-kiegészítés, visszavásárlás.
A reklamációk kezelésénél – az erről kiadott vezetői utasításom szerint – elsődleges a méltányosság, nem a „hibás”, hanem a vevőnk érdekét szolgáló megoldás keresése. Méltányosság alatt azt értjük, hogy ha cégünk nem is vétett hibát, akkor is keresni kell vevőink elégedettségét.
28 éves értékesítési tapasztalataink alapján meg vagyok győződve, hogy a fenti kiszolgálási és reklamációkezelési rendszer maximálisan vevőbarát, az építőiparban ma még ritka.
Kérlek, írd be ide bejegyzésként a nálunk szerzett vásárlási élményt, terméktapasztalatot, hogy érdeklődőink jobban megismerhessék cégünket és termékeinket.
Az alábbi témákban kérném elsősorban a bejegyzéseket:
- időben kapta-e meg az ajánlatot
- elég információt tartalmazott-e az ajánlat a döntés meghozatalához
- elégedett voltál-e a telefonos tanácsadással
- elégedett voltál-e a kiszolgálással
- könnyű volt-e a rendelés leadása
- elégedett voltál-e az elektromos fűtés kiszállításával
- egyszerű volt-e a fizetés
- az elektromos fűtés felszerelésével kapcsolatos tapasztalatok
- terméktapasztalatok (vélemények az elektromos padlófűtésről, infrapanelről, kültéri hősugárzóról, stb.)
A vásárlási, használati tapasztalataidat, kérlek ezen a linken írd meg!!
Megtisztelő látogatásod köszönve honlapunkon:
Czinege Károly
Korszerű épületfűtések specialistája!
Tisztelt Czinege Károly
Egy ismerősöm ajánlotta az önök vállalkozását.
Köszönöm a gyors segítséget, megrendelt termékeimmel kapcsolatban.
Köszönet az érthető, pontos tájékoztatásért, mind az előzetesen telefonon, és utóbb, emailban kért és kapott információkért.
A megrendelt termékeket gyorsan kiszállították. (2 napon belül)
Bátran ajánlom mindenkinek, aki jót, és jó áron szeretne vásárolni.
Összességében: Én egy 10-es skálán, 11-re értékelném vállalkozásukat.
Köszönettel : Mártonyi Gyula
Tisztelt Czinege úr!
Nagyon köszönöm hogy szakított időt rám. Természetesen mindennel meg vagyok elégedve. Udvarias kiszolgálásban volt részem ügyfélbaráti bánásmódban! Bátran ajánlom a terméket mindnekinek. Az ismerőseim es barátaim kíváncsian várják a beszamolómat a tapasztalataimról. Talán közülük is lesznek olyanok akik vásárlói lesznek önnek.
Én csak ajánlani tudom mindenkinek az ön cégét és termékeiket!
Tisztelettel:Huszti Péter
“A kivitelezéseim során többször használtam már a „Czinege” kábeleket. Mindig azt kaptam, ami az ajánlatban szerepelt, és külön jó, hogy pl. a hidegvég hosszakat kérésem szerint készítik el. Ilyen opcionális rendelési lehetőséget más cégnél nem ismerek.”